فرمول نویسی در خانواده Office
آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

‌در کلیه نرم افزارهای خانواده آفیس می توانید هر جا که لازم شد فرمول نویسی در حد اعلا و به پیچیده ترین شکل انجام دهید. می توانید توابع سخت و پیچیده ریاضی را از انواع مشتق و انتگرال به همراه حروف یونانی با رعایت بالانویس و زیرنویسها به سهولت بنویسید.
انواع و اقسام ماتریسها را نیز می توانید به راحتی وارد کنید. دستگاههای چند معادله چند مجهولی را با آکولادهای بزرگ و همچنین خطر کسری های بزرگ با صورت و مخرج تا حد غیرقابل تصور پیچیده را به راحتی می توانید در ویرایشگر فرمول آفیس طراحی و پیاده سازی نمایید.
نصب
Eqution Editor  
از منوی
Insert گزینه Object را انتخاب کنید و در جعبه مجاور insert object گزینه Create New را فشرده و در آنجا Microsoft Equation را از لیست انتخاب نمایید تا نصب شود. در این مرحله اگر Office را از روی CD نصب کرده اید لازمست CD آن را درون درایو قرار دهید و اگر در یک شبکه از یک فولدر مشترک آنرا نصب کرده اید بایستی به آن فولدر دسترسی داشته باشید. بانصب آن بایستی نوار ابزار مربوط به آن را فعال کنید. علامت آلفای زیر رادیکال در منوها افزوده می شود و با کلیک آن می توانید شروع به فرمول نویسی کنید. قبل از شروع به فرمول نویسی نوار ابزار مربوطه را یک مرتبه کامل ملاحظه کنید و قابلیتهای آن را بررسی کنید. تا در هنگام ضرورت به سراغ گزینه صحیح بروید.
اگر این گزینه فعال نبود از منوی
view آنرا فعال کنید با خاتمه ورود فرمول در جایی داخل صفحه کلیک کنید تا از مود فرمول نویسی خارج شوید . 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 23 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 124
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 256824
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1